Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie
360
BLOG

Chłop potęgą jest i basta

Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie Gospodarka Obserwuj notkę 35

Przeczytałam dzisiaj, że rolnicy będą organizować marsz gwiaździsty na Stolicę jeśli rząd nie da pieniędzy na dofinansowanie... eksportu.

Byłabym skłonna zrozumieć, gdyby chodziło o import, bo mają za mało, żeby kupić, ale jeśli nie umieją sprzedać, to coś mi się nie zgadza...

No ale nigdy nie twierdziłam, że znam się na ekonomii, handlu i wolnym rynku...

Mam też ten komfort, że nie mieszkam w Warszawie i nawet jak rolnicy najdą ją gwiaździście, czy w jakiś inny wzorek, to ominą mnie niedogodności komunikacyjne.

Swoją drogą wydaje mi się jednak, że niektórym w dupach się poprzewracało.

Jestem źle nastawiona do ludzkiej głupoty... Oj bardzo źle!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka