Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie
263
BLOG

Czarne soboty, albo ZUS na Capri

Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Przyznam po raz kolejny, że na biznesie, to ja się specjalnie nie znam, ale zakładam, że jakaś ligika powinna w nim istnieć tym bardziej, gdy prowdzi się go nie od miesiąca, czy roku, ale od lat dudziestu. Dlatego właśnie z pewnym zdziwieniem przyjęłam informację, że zbankrutowało kolejne biuro podróży i to nie jakiś tam krzaczek, czy pośrednik, ale Alfa Star, która swoją promocją mogła zamęczyć, bo spotów reklamowych było tyle, że człowiek miał wyrzuty sumienia nie korzystając z tej fantastycznej oferty rekina na rynku usług.

Współczuję też tym oszukanym, którzy wyjechali i nie wiedzą jak wrócić i tym, którzy mieli wyjechać, ale nic z tego nie będzie, bo jakkolwiek ci, którzy lecą do podejrzanych "biurek", w którym stoi jedno biurko i jeden segregator mogą mieć pretensje tylko do siebie, tak taka Alfa Star gwarantowała jednak swoją marką jakąś choćby postawową pewność i nacięcie się może być faktycznie bolesne.

Inna sprawa, że nie za bardzo rozumiem mechanizmu działań biur podróży wszelakich. Bo jeśli Kowalski zapłacił za swoją wycieczkę w całości (bo inaczej nie pojedzie), to dlaczego nie może na nią wyjechać, albo z niej wrócić? Mnie to wygląda na system ZUS'owski: ci, który płacą w sierpniu za swoje Rodos - zapłacili za tych, którzy byli w lipcu na Cyprze i już wrócili, a ci z lipca sfinansowali Egipt tym z czerwca.  Taka dwój/trój/czwórpolówka.

Poza tym zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz... Zauważyłam (po analizie przypadków), że wszystkie biura podróży ogłaszają upadłość w soboty.

Jestem źle nastawiona do ludzkiej głupoty... Oj bardzo źle!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości